امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

پیش‌بینی وقوع گردوغبار در مشهد طی اواخر هفته | هفته آینده هوا خنک می‌شود (۱۹ مرداد ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۷۸۵۲۲
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
پیش‌بینی وقوع گردوغبار در مشهد طی اواخر هفته | هفته آینده هوا خنک می‌شود (۱۹ مرداد ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به تداوم وزش باد شدید در سطح استان، گفت: به جهت جریانات هوا وزش باد شدید سبب انتقال گردوغبار به نواحی مرکزی و مشهدمقدس طی روز‌های جمعه تا یکشنبه می‌شود که منجر به کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود.

سارا حکمی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا روز‌های ابتدایی هفته پدیده غالب جوی در سطح استان وزش باد شدید است که در نواحی بادخیز به ویژه جنوب شرق استان با احتمال بروز خسارت و طوفان گردوخاک خواهد بود.

وی افزود: به جهت جریانات هوا وزش باد شدید سبب انتقال گردوغبار به نواحی مرکزی و مشهد مقدس طی روز‌های جمعه تا یکشنبه می‌شود که منجر به کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود.

حکمی ادامه داد: همچنین روند کاهش نسبی دما از روز شنبه در سطح استان آغاز می‌شود و با ادامه آن تا اواسط هفته آینده به تدریجی از شدت گرما کاسته می‌شود و حدود ۴ تا ۵ درجه کاهش دما خواهیم داشت و دمای مشهد در اواسط هفته آینده به ٣١ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با دمای هوای ١٣ درجه و شهرستان سرخس با دمای هوای ٣٩ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌های داورزن با سرعت ۵٨ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ٣۵ و ٢١ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٣۶ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ٢٢ درجه خواهد رسید.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت کنونی هوای مشهد با عدد ٨٩ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاه‌های امامیه و الهیه در شرایط ناسالم قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->